Idag har jag virat in en naken kvinna i gladpack

Jag är helt slut… Har varit i skolan hela dagen. Så det var upp vid halv 7, snackade lite med folk på skype, sen fixa mig, käka frukost på hotellet ( i form av päron och äpple) sen ner till stationen och ta bussen, fick inte åka med den första för den blev full, så jag fick vänta en 10 min på nästa. Sen bort till skolan, hjälpte Roly och Ida att rigga till Rolys nude shoot. Sen kom modellen, och så när Roly förklarat plåtningen för henne så klädde hon av sig och ställde sig mellan blixtarna och jag virade in henne i gladpack… det kändes lite konstigt faktiskt. Inte direkt något jag längtar efter att göra igen, haha. Iaf så hade modellen samma skostorlek som mig, så jag ska göra en advertising bild för mina nya skor. Det kommer bli riktigt najs tror jag. Sen så va vi typ 7 pers i studion samtidigt och jag kände mig väldigt mycket i vägen så jag gick upp och satte mig och snackade med Nisse och sen gick vi och käkade lunch. Lunchen råkade bli cirkus 2 timmar lång då vi satt och chilla på uteserveringen (UTESERVERING GOTT FOLK, HÖR NI?! UTESERVERING!!!!!) Sen när vi kom tillbaka så hjälpte jag Johan att rigga till hans plåtning imorgon. Till slut fick vi ljuset rätt, då va kl typ 4… Jag låg ner mestadels av tiden, haha. Han ska nämligen fota modellen ovanfrån, så hon kommer ligga på en madrass på golvet och Johan kommer plåta från en våning upp genom ett fönster. Det kommer nog bli bra. Sen tog vi bussen in till stan igen, jag höll på att somna på bussen hem, haha. Gick upp till look sharp och skulle ha fransar till min plåtning, för MUAN hade inte egna har jag för mig. Hittade fransar, köpte fransar, blev nöjd :D Kostade nämligen bara 10:- sek paret så jag kom ut med 12 par, haha. Lite vanliga och 3 par som jag tänkte kan användas till nån plåtning hemma i framtiden J lika bra att lagra upp, kostar f*n 70-100:- paret i sverige!

Tummen upp! :D

Ne, nu ska jag chilla lite på rummet och sen gå ner och sätta mig i uppehållsrummet och kolla på nån film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0