ingen park, ingen god kvällsmat...

Det blev inte parken för när jag hade duschat och fixat så hade det blivit mulet och strax därefetr började det regna… Så jag tänkte gå till den stora mataffären, som jag trodde jag visste vart den låg. Men det gjorde jag ju inte, så jag gick typ vilse i stan, men sen kom jag på att det va bara att titta upp och se efter vart sky tower låg och gå dit, för därifrån hittade jag hem :D Och pga min lilla promenad på ca 1 h så blev det kvällsmat i form av nån B macka från nån närbutik runt hörnet, vatten och lite godis

 

Jag dog lite när jag såg sloganen ormarna, haha.


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

skittles! nom nom så gott :D

2011-02-22 @ 15:45:15
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0