Inget naket idag... den blev snökulor istället

God morgon gott folk, eller ja, god kväll för  min del :D Har varit i skolan hela dagen idag med, skulle egentligen assat till Jonas (inte Johan som jag skrev igår, jag och namn…) nude plåtning, men modellen hade fått migrän och kunde inte. Så först testade jag, Agnes och Glenn ljuset till Agenes nudeplåtning nästa vecka och sen satt jag och Agnes och sågade fotografer på modellbilder.se. HE HE! Underhållande :D Sen skulle jag stå modell till Nisses Low key & high key bilder. Första försöket på low key sket sig och Nisse var inte alls pepp… Sen kom han på nån ide och började rigga i svarta studion. Det slutade riktigt bra. De skulle ta en bild som gick att använda till ett skivomslag. Slutresultatet blev att vi hade 30 sek lång slutartid, skrev ”city o flights” och U2 med laserpekare, och ett par som stog och låsashånglade i hörnet som vi tände en softbox på i 1 sek. Det blev schyst :D Sen high keyn satte han en softbox bakom en vit avskärmare, och en stooort vit reflektor franför. Så stog jag framför avskärmaren och Nisse bakom. Blev helt okej det med :D Sen drog jag Nisse och Alva hem, in till stan. Nisse drog dirr för han skulle hinna med en auktion som strax gick ut. Jag och Alva gick iväg för att  Alva skulle ha häftmassa, superlim och nått till. Sen iväg och köpa frukost till imon. Jag var tvungen att köpa snowballsen för att prova…. Helt underbara!! :D

 

Så nu ska jag käka nått, fixa mig, och sen dra bort till Alva och förfesta lite sen blir det chill utgång  ;D Updatar med en klassisk outfit bild sen, haha ;D


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

låter som en bra dag :) du måste visa bilder sen när du kommer hem!

2011-02-25 @ 10:45:24
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0