inget roligt äventyr idag

Ahopp… Jag gick ner till receptionen för att dubbelkolla att Travelguiden Garet hade bokat hajgrejen åt mig. Så när jag kom ner var han inte där, så jag snackade med en jättetrevlig kvinna som satt i receptionen istället och hon ringde och fick tag på Garet men han sa att han inte hade fått någon bekräftelse för bokningen för han hade inte fått någon kontakt med dom. Han hade tydligen ringt o ringt o ringt och mejlat men hade inte fått något svar. Så skulle hon ringa dom på Kelly Tarltons för att kolla med dom. Så efter 2-3 samtal fick hon tag på dom och då hade dom inte fått in någon bokning och var nu fullbokade… Och dom hade inte det imorgon och det var sista chansen som jag skulle hinna med det. Så det blev inget simma med hajar för min del  Hon i receptionen tyckte jag var galen men modig som ville det, haha. Men men, så blir det i bland helt enkelt, jag får se vad jag hittar på istället. De jag var ute med igår snackade nått om bubbelpool och middag, men får se om de orkar och inte är för bakis. Blir nog parken idag i så fall :)

Nehepp....


Kommentarer
Postat av: tina tran

synd :( tråkigt!

2011-02-26 @ 02:04:20
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0