Resan

Hallå!

Jag kom fram imorse lokal tid, kl 07:43 slog flygplanshjulen ner på Nya zeelänsk mark :D hihih! Den långa flygresn tänket jag försöka summera lite snabbt.
  • Mamma och jag körde in till Ängelholm och parkerade
  • Löste biljetter till Köpenhamn
  • Väl framme i köpenhamn var vi i god tid och tog en sallad på nått ställe som var utanför sökerhetskontrollen. Lätt godaste cecarsalladen någonsin!
  • Jag lämnar mamma och går igenom säkerhetskontrollen och dom gör "random check" på lådan med min jacka, sjal mm...
  • Kollar runt i taxfreen och hittadelite grejer på Accesories :D
  • Går på planet till London och får fönsterplats och ingen bredvid mig, *high five* Men har en jobbigunge i sätet framför mig och hon hoppar och baknar så hela min bricka skakar och jag spiller nästan ut colan över iPoden... *undo high five*
  • Framme i london hade jag ca 3-4 timmar så jag går i taxfreen och dreglar över väskor, skor mm. När jag inte står ut med det längre så går jag och köper en latte med hasselnötssmak på Starbucks och sätter mig och målar naglarna.
  • Sen kommer gaten upp och jag tar mig dit och upptäcker ett megaplan med två våningar som jag ska åka med... (kom på att jag har den bilden i kameran och jag tog inte med mig minneskortet till lobbyn.... ni får se sen )
  • Hoppar på utan problem och får sitta i mitten på en treplatsrad... aja, det gick bra, 11 h och 55 min, baggis ju! Kollade på typ 3 ½ film och sov kanske 6 timmar.
  • Sen hoppade jag av i hongkong och fick ta tåget till en annan terminal, jag fick ta bussen i 5 min i london för att komma rätt.
  • Hittade rätt efter många om och med och blir mött av det här:  Tina, känner du dig träffad? (Hon tycker det är jättekul med saker som egentligen är små men som är oversizade på det här sättet .__.'' STILL LOVE YOU!
  • Sen hoppade jag på sista planet till Auckland och den flygningen gick också jättebra och jag lyckades sova ett par timmat innan vi landade.

Kommentarer
Postat av: tina tran

HAHAHAHAH! tänk att raka sig med den :O hur går det egentligen till?! :O :P

2011-02-20 @ 11:09:22
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Lotta Lundstedt

Vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =) Hoppas du har en rolig vardag (:

2011-02-22 @ 19:23:45
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0