Söndag repris

Okej, jag orkade inte blogga igår kväll heller, för jag var hemma runt halv 1, ehe! Vi skulle egentligen till stranden, men det blev inte, så jag drog till Mayers park istället för att jobba på solbrännan. Efter att en mauri kommenterade i hissen att jag var blek och behövde lite sol så fick jag nog av att tänka ”nej men jag kommer väl bli brun iaf…” Nej, nu skulle jag f*n ta mig sola! Och det gjorde jag, och såg sedan ut som en tomat… Jonas, Nisse och Alva joina ett tag också, mycket trevligt. Sen drog jag och Jonas och käkade sen bestämde vi oss för att övertala några andra att gå på bio, och å blev det. ”I am number four” blev det. Helt okej, de andra tyckte den var lite lame, men jag är konstig och gillade den! Sen ville Nisse och Jonas gå och ta ”en öl”… jo men visst, vi drog alla 5 bort till en sportbars om hette Fox satt där ett tag och hade trevligt och diskuterade skador och det marina livet och hajar. Sen runt halv 1 var jag hemma och somna dirr. Riktigt skönt, och trotts solbrännan så var det lätt att somna.

Slänger in lite bilder på parken och bildbevis på hur varmt och skönt jag har det!

 

Alva, Nisse och Jonas :)

Mayers park <3

Här är palmer överallt, jag älskar det :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0