Lugnande update till mamma

Sitter nu i hong kong och väntar på nästa flyg. Incheckning, hitta gate och allt det där gick jättesmidigt både i nya zeeland och att hitta gateni hong kong. Jag hade BARA 2, 2 kilos övervikt på bagaget! Och typ 1-2 kilo för mycket i handbagaget... hon frågade om jag hade en laptop i och då va det okej, hihi! :D Mycket smidigt över lag hittintills. På första flyget satt jag och en gammal tant själva på en tre-rad, så sätet mellan oss var ledigt, tackar för det och la upp benen där :D Hon sa sin handväska på sin halva av extrasätet ;)

Kommentarer
Postat av: Catta

jag saknar dig! :( Boka resa snart? <33

2011-03-07 @ 09:54:29
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0