Sista skoldagen...

Sista dagen i skolan… Vart rätt chill, fick sovmorgon, kom dit vid 10, photoshopade 40 min nått, sen lunch, och sen kollade vi på bl a bilderna från min nude shoot ifrån i förgår. Sen hade jag planerat att åka in till stan och provpacka och sen gå en runda på stan kanske. Men icke! Det blev stranden med Daniel, Viktor och Adam istället. Viktor och Adam är tillfälligt inneboende hos Daniel då dom var i Christchurch när jordskalvet var.  Jag hade inga badkläder med mig så jag satt och chilla medans de andra badade sen drog vi hem, killarna skulle duscha och sen drog vi ner och käkade. Efter det tog jag bussen hemåt och blev överlycklig när det ösregnade när jag kom in till stan! Galet vad jag har saknat att gå i ösregn, i shorts, bli dyngsur och inte frysa :D Underbart!

Stranden jag redan glömt namnet på...

Tre små prickar som kastar gris eller nått i vattnet ;D

Blev någon kass egobild också

Sen är det allmänt kännt att jag har en aning svårt att vara seriös på bild

 

 

Sen tog jag tag i saker och ting och provpackade och till min stora förvåning så gick nästan allt ner! Ska ta och planera det hela lite bättre imorgon, eller ner, spontan seriöst packa och åtgärda det som inte funkar. Samt ut och köpa redbull till Stokki, snowballs till pappa, och födelsedagspresent/souvenir till Lina :D hihi!

Slänger in lite bilder från dagen också, under tiden som jag pratar med en av de ovanligt många Viktor jag lärt känna på senaste tiden. Tror jag är uppe i 4 st på mindre än två veckor…

 

Tog en latte på vägen hem, fint han stava mitt namn, trots att jag fick bokstavera det åt honom...

Ursäktar för kassa mobilbilder, orkade inte kasta kameran över axeln imorse. Så gruppbilden jag tog på klassen innan jag drog blev med den lilla, charmiga, engångskameran jag tagit med. Marco tyckte den var väldigt liten... och töntig...


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

engångskameror är ju ascoola :D

2011-03-04 @ 13:11:32
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0