20/2 -11

Jag blev avsläppt på hotellet Choice Plaza Backpackers och fick mitt rum ca 1½ "för sent" för dom höll fortfarande på att städa det. Men men, jag satte mig på starbucks som var alldeles precis runt hörnet. Jag messade Alva, en tjej som går fotoinriktningen på south seas och så bestämde vi att vi skulle mötas upp under eftermiddagen.

Jag hade varit bobmsäker på att det stog när jag bokade rummet att jag hade privat badrum... Men icke, delad duch (en och man kan låsa om sig som tur är, ehe ._.'') Så jag tog en snabbduch och fick sedan dra ut snabbt på stan för att hitta en adapter som passade till eluttagen, för den jag hade med mig var för gammal och funkade inte i de nya uttagen. När det var fixat så mötte jag upp Alva och Nisse och så gick vi en runda på stan, ut till nån mataffär och sen hem till Alva, chillade ett tag. Gick och satte oss på någon uteservering (UTESERVERING!!!!! i FEBRUARI!!!!) och tog det lugnt, sen gick vi upp och kollade på Nisses lägenhet och efter det gick vi ner till en lekplats som var i närheten och var där till ca kl 18 sen gick vi åt varsitt håll.

Jag skulle nu hitta till mataffären igen för att köpa frukost till imorgon, för de har ingen frukostservering på hotellet... Jag virra omkring en halv evighet innan jag fick rätt på det, men sen var den enkelt :D

Nu är jag tillbaka på hotellet och sitter i lobyn för det är bara här det finns internet. Jag har nickat till två gånger redan så jag ska avsluta det här och sen gå upp och lägga mig...  Ska se om jag hinner skriva innan jag ska med bussen imorgon, ni får bilder på rummet då också :D Flåt att jag e kass på att slänga upp bilder, men jag ursäktar mig med att jag aldrig bloggat innan, haha. Sov gott, det ska jag på nionde våningen med fiiin utsikt, dubbelsäng och varmt och skönt :D

Ps. ni får en bild från flyget mellan Köpenhamn och london istället
Där låg vi mellan två moln "lager"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0