Tristess

Okej... jag är trött, var på starbucks och tog en latte och em muffin... Blev inte mycket piggare av det så jag gick och köpte bananer och chips. VISST FAN JAG HAR CHIPS, det hade jag redan glömt :D
Iaf, så har jag tråkigt nu, har i tristheten hunnit med att målat tånaglarna, byta handdukar, fjolla mig med kameran (som ni ser nedan) och insett att banenerna var omogna så den som e kvar tag jag imon.
Ungefär så tråkigt har jag just nu, ska kolla en film snart :) funderar på att gå på bio senare i veckan, om där går nån bra film vill säga.

ehe... varför lägger jag ens upp såna bilder? Ingen hållning för 5 öre, haha, ENJOY! XD


Det ska bli kul med hajarna imon iaf, tar med kameran, hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0