att jag aldrig lär mig

Dagar som jag planerar blir aldrig som tänkt. Idag var inget undantag! Från början var det tänkt att jag skulle ta mig ut till one three hill och en park där. Men nej, råkade snooza 2 timmar, slö som bara det och kom inte ur sängen förrens runt kl 12 kanske. Då blev det ner på stan för ett par skor och en liten promenad, hittade halsbandet och läppsylet med coca cola smak också :D hihi! Halsbandet var ett rent fynd! Sen blev det nudlar och kyckling till lunch, mätt blev jag iaf. Sen träffade jag på Ida och henens kompis utanför hostlet och snackade lite med dom och sen gick jag bort till myers park och solade lite och läste. Nu sitter jag på rummet och fyller i lite papper. Har ett extremt sockersug så jag ska bara skriva klart här och fixa papperna sen blir det några lie to me avsnitt och sockerbomb :D


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

jag har också ett sånt lipsyl ^^ smarrigt.

2011-03-01 @ 08:36:38
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0