bakåtvänd-nära-att-knäcka-nacken-volt-från-soffa

Rätt chill dag idag, upp halv 6, ducha, frukost i form av pannkakor och lönnsirap, mums, sen till skolan kl 8 rigga ljuset för nude plåtningen, chilla ett tag. Sen kom modellen, och det var den bra! Som tur hade hon samma skostorlek som mig så min idé funkade :) Blev rätt nöjd med det, redigerade klart bilderna samma eftermiddag. Och käkade sushi till lunch. Jag har aldrig käkat sushi innan så det var intressant. För jag vägrar äta rå fisk, men provade två olika med kyckling. Ingen jättehit faktiskt, tyvärr... MEN MEN!

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, jag tror jag har sträckt mitt finger, det gör ont när jag böjer på det :S

AHH! Igår, så gjorde jag en väldigt underhållande sak. Makarina och Ida satt i en soffa så ställde jag mig bakom och skulle böja mig över soffryggen och höll emot med händerna, det tyckte inte ida så hon tog tag om min nacke och trodde jag skulle slå en kullerbytta över. Men icke! Jag höll emot och det blev någon konstig omvänd ostbågsböj (x4) på min rygg och jag landade till slut på det mysiga, obehandlade betonggolvet och har nu ett till stort blåmärke på knät. Första tanken som gick igenom mitt huvud var:
  1. Jag kommer knäcka nacken!
  2. Hoppas jag inte sparkar Makarina i ansiktet
  3. (när jag landat) Shit vad kul det där måste ha sett ut!
  4. Filma nån kanske?
Underhållande iaf :D

Slänger in en bild från ett par dagar sen på en amputerad duva... i brist på annat underhållande!

Flåt, har verkigen inga roliga bilder just nu, tänkte slänga upp en från plåtningen idag, men skippa det. Kanske sen!


Kommentarer
Postat av: Micke

Volter!



Annars är ju NZ känt för bungeejump... ;-)

2011-03-03 @ 09:27:47
Postat av: Josse

SV Micke: Haha, jo men visst!

Dom har bungeejump här i Auckland från en av broarna, men det är bara 40-50 m... tresiffrigt ska det ju va :O

2011-03-03 @ 09:40:43
URL: http://jossesresekalender.blogg.se/
Postat av: Victor

Det är inte sushi om det inte finns rå fisk med i bilden! Och hoppas du inte åt rå kyckling :P

2011-03-03 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0